[RLS]Pako Farewell - Part 2 (1 Mob & 1 Lizard pet)

• Hallu :3

Ich starte ein Projekt namens "Pako Farewell" da ich mich aus der szene zurückziehen werde im laufe der nächsten wochen/monate.

Ich war für einige Zeit nun Mapper aber alles hat irgendwann ein Ende.

In den letzten 3 Monaten hatte ich viele Aufträge bekommen welche auch ziemlich geil waren und mich auch herausgefordert haben aber ich schaffe das alles Zeitlich nicht mehr mit der Arbeit und meinem Privatem zeug.

Ich habe mich entschieden einen großteil meiner Arbeit zu releasen und einiges zu verkaufen.

Zu diesen Arbeiten gehören Maps, pets, monster, NPC's und einzelne Objekte.

Part 2 beginnt mit 1 Mob & 1 Pet

Ich hoffe euch gefallen die dinge die ich release und ich hoffe ebenfalls, ihr werdet sie in euren Servern benutzen :)

Das war es nun von meiner Seite aus. Ich nehme immernoch Aufträge entgegen also bin ich noch nicht ganz weg :D

Datei passwort: pakofarewell

Lg. Pako :S

Hello :3

I'm starting a project called "Pako Farewell" since i will be leaving the scene in the upcoming weeks/months.

I've been a Mapper/Mapdesigner for quite a while now but everything has an end.

In the last 3 months, i have gotten quite a few jobs which were pretty awesome and challenging for me but i can't make it due to the ammount of time i have, my work and my private stuff.

I have decided to release most of my works but also sell some.

These works include Maps, pets, monsters, NPC's and individual objects.

Part 2 will begin with 1 Monster & 1 Pet

I hope you liked the stuff i released and also that you will use them in your servers.

That's about it from my side. I'm still accepting offers so i'm not completly gone :D

File password: pakofarewell

LightningSpirit:

LizardPet:

Best regards

Pako :S

• sepherion2
  • This threads contains 4 more posts that have been hidden for guests, please register yourself or log-in to continue reading.